Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Teufel Mute (Zwart) Review

increddibelly 9 oktober 2017, 216 views

Teufel Mute (Zwart) (Product gekocht)

Zoals gewend van Teufel, veel waar voor je geld.

Pluspunten

• Geluid
  • Ruisonderdrukking
  • Reiskoffer
  • Verrassend comfortabel
  • Constructie

Minpunten

• schelp zit om je oor dus je hebt er altijd wel *iets* last van.

Zoals gewend van Teufel, veel waar voor je geld.
comfort
Hij zit stevig maar niet strak. Ik heb hem 6 uur per dag op tijdens het werken, en dat was heel even wennen maar het blijft goed te doen ook al zit de schelp volledig om je oor.
stilte
Uitstekende ruisonderdrukking op een set in deze prijsklasse. Airco, blazende computers, straatgeluid is gewoon WEG. Hij doet het een dikke werkweek op 1 batterij als je er een beetje aan denkt om hem uit te zetten als je van je werkplek wegloopt.
geluid
En het geluid. Yep, Teufel. Gedetailleerd, mooi hoog, verrassend veel laag, en nergens opzichtig aangedikt.
toeters / bellen
Er zit een prima reiskoffertje bij. Het snoertje is dun, lang genoeg en stevig omwikkeld met koord dus niet per se zo kwetsbaar als het eruit ziet.
support
er zat opeens een barst in de constructie. misschien had ik hem op vakantie toch niet zo strak moeten inpakken? maar goed, de schade heb ik pas gezien toen ik alweer een paar weken aan het werk was dus of het gerelateerd was weet ik niet. Hoe dan ook, Teufel haalt op afspraak de defecte bij je op, en met een paar dagen krijg je er weer een terug. volgens mij gewoon een gloednieuwe. De schelpen waren nieuw in ieder geval. Uitstekend.

Heb jij ook een Teufel Mute (Zwart)?