Specificaties Hard case (TPU), Samsung compatible - Bekijk alle specificaties

Spigen Samsung Galaxy Note 8 Tough Armor Zwart Review

swhnld 7 oktober 2017, 203 views

Spigen Samsung Galaxy Note 8 Tough Armor Zwart (Product gekocht)

Mooie stevige cover, voegt wel wat gewicht toe. Verhinderd dat ik per ongeluk knopjes indruk.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk
  • Knoppen afwerking

Minpunten

• Voelt wat bakstenerig

Kwaliteit Score: 5
Dit is de eerste eer dat ik mij genoodzaakt voelde een cover aan te schaffen voor een telefoon. De Note 8 is zo duur en zo breekbaar doordat het rondom van glas is dat ik het niet aan durfde zonder cover te gaan.

Mijn vrouw en wat vrienden hebben allemaal Spigen covers en na wat modellen bekeken te hebben ben ik op de Spigen Tough Armor uitgekomen. Ik wilde stevigheid en een steuntje om hem neer te zetten leek me ook handig. Ik wilde geen boekje, want wat heb je aan zo'n mooi scherm om het vervolgens te verbergen, of niet bij de vinger afdrukscanner te kunnen als het boekje opengeslagen tegen de achterkant ligt.

Ik heb de cover via bol.com besteld bij smartfoonhoesjes.nl, en deze kwam de volgende dag door de brievenbus binnen in een bubbeltjes enveloppe. Na openmaken van de enveloppe bleek de verpakking er in onbeschadigd en in het doosje zat de cover.

Er zat een handige gebruiksaanwijzing bij hoe de cover er op te plaatsen, en zo gezegd, zo gedaan.

In gebruik merkte ik gelijk dat de cover wat bulk toevoegt. Het is allemaal stroever en steviger, bijna baksteen achtig als ik de telefoon van tafel pak. In gebruik merk je eigenlijk niets van het gewicht.

Een positieve toevoeging, ik drukte voordat ik de cover had de knoppen aan de zijkant te makkelijk in, dat is over nu.
Ook de vingerafdrukscanner is nu blind makkelijker achterop te vinden door het natuurlijke kuiltje wat ontstaat voor de opening van de camera.

Voor de S Pen is een uitsnede gedaan die handig is en ik hoef niet meer of minder moeite te doen dan voorheen om de PEN te pakken.

Voor ik het hoesje had, vond ik de telefoon wat vibreren in mijn hand tijdens bellen, dat is nu niet meer merkbaar.

Al met al vind ik dit een fijne hoes en heb ik er vertrouwen in dat mijn telefoon veilig is.

Heb jij ook een Spigen Samsung Galaxy Note 8 Tough Armor Zwart?