Telfort 4000MB + 400 min + onbeperkt sms Review

BennyU 6 oktober 2017, 119 views

Telfort 4000MB + 400 min + onbeperkt sms (Product gekocht)

De prijs wordt elke keer dat ik verleng ook nog scherper gemaakt als trouwe klant beloning. Voor 34,95 euro per maand heb ik dit pakket die ik ook nog 3 maanden mag stapelen. Ga volgend jaar mijn 5e 2 jarig contract aan, dus een 10 jarig tevreden jubileum dusver!

Pluspunten

• Goed
  • Stabiel
  • Bereikbaar
  • Goedkoop
  • Inzichtelijk
  • Vriendelijk
  • Leveren ook bij schade
  • 3 maanden stapelen MBs/Min

Minpunten

• Sommige gebieden slecht bereik (KPN)

Helemaal tevreden want Telfort is een virtuele telco die infra inhuurt bij KPN. En er dan een eigen sausje/service toko omheen bouwt. Dat doen ze goed en goedkoop.
Voor 17 euro per maand heb ik 4GB & 400 Minuten en Onbeperkt SMS die ik ook nog 3 maanden mag stapelen en vervolgens in het buitenland kan opmaken, zonder extra kosten (binnen de EU).

Voor nog eens 17 euro heb ik een telefoon erbij. Zonder schade verzekering want ik ben zuinig op mijn gear. Was onlangs toch kapot gegaan: is er binnen 8 dagen een nieuw oplaadpunt ingemonteerd zonder extra kosten!
Anders dan het reizen naar de dichtstbijzijnde Shop. Helaas kwamen die 2 dagtripjes voor mij en mijn lief dan wel op 28 euro uit, maar dat is nog steeds goedkoper dan wanneer ik de lokale (Niet Officiële) reparateur het had laten doen. Plus de garantie is nu weer okay verklaard door Samsung.

Ik was mij niet bewust dat ik de originele lader moest meenemen, want ik had het probleem al uitvoerig met meerdere laders getest, dat is normaal wel de bedoeling.
Gelukkig snapte de servicemedewerker van de winkel dat ik voor een lader niet terug de trein in ging en heeft hij er één uitgeleend naar het service bedrijf Teleplan NV.
Nu meteen nieuwe image op de telefoon en hij doet het weer als een tierelier.
De servicemedewerker die mij hielp (Hennie) bij Telfort Apeldoorn heeft een beetje aparte vorm van humor, het moet je liggen denk ik. Al waren we het eens dat "Hans" van de reclames wel een keer aan vervanging toe is, hi hi.
Maar goed de service was dus perfect.

Ik zag mijn servicemedewerker (Hennie) ook eerst een anders-sprekend stel heel correct en geduldig uitleggen hoe de factuur is opgebouwd bij een nieuw contract. Met handen en voeten en redelijk Engels wist hij het uiteindelijk uit te leggen aan de (wat oudere) klant, zijn zoon en dochter en vrouw.

Ondertussen werd een andere oude dame ingelicht aan de andere balie over de mogelijkheden van het combineren van pakketten, maar daar heb ik geen mening over behalve dat het beleefd en geduldig verliep.

Heb jij ook een Telfort 4000MB + 400 min + onbeperkt sms?