Specificaties Oordopjes (standaard) zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHE3010 (Zwart) Review

The Nihilist 3 oktober 2017, 53 views

Philips SHE3010 (Zwart) (Product gekocht)

Voor de prijs zijn dit top oortjes. Ik heb ze nu voor de 2e keer omdat mijn vorige kapot waren gegaan (na meer dan een jaar elke dag gebruikt te hebben). Met deze oortjes heb je waar voor je geld.

Pluspunten

• Geluid is uitstekend voor de lage prijs.
  • Bouw kwaliteit is uitstekend.
  • Zitten lekker in de oren.
  • Werken ook prima met gamen.
  • Uiterst duurzaam voor de prijs.

Minpunten

• Na aantal uren gamen 'kunnen' ze vervelend zitten.

Nog niet overtuigd? ;)
Ik heb deze gekocht nadat mijn vorige kapot waren gegaan, en verwachte er niet veel van.
Maar toen mijn headset het ook begaf hebben deze oortjes het overgenomen en doen het prima.

Het geluid is goed, de bouw kwaliteit ook.
Nu heb ik voor de 2e keer deze oortjes omdat mijn vorige Philips SHE3010 door mijn eigen lompigheid kapot waren gegaan.
Na meer dan een jaar van constant gebruik (en soms misbruik :D ) hebben ze het voor de prijs heel lang gedaan.

Heb aan het begin van het jaar (2017) nieuwe gekocht en daar geniet ik nog steeds van.

Conclusie: Het zijn gewoon hele goede en duurzame oortjes, voor een mooie prijs.

Heb jij ook een Philips SHE3010 (Zwart)?