Philips SHE3010 (Grijs, Zwart)

Specificaties Oordopjes (standaard) zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHE3010 (Grijs, Zwart) Review

The Nihilist 3 oktober 2017, laatste update op 6 juni 2018, 165 views Product gekocht

Philips SHE3010 (Grijs, Zwart)

Voor de prijs zijn dit top oortjes. Ik heb ze nu voor de 2e keer omdat mijn vorige kapot waren gegaan (na meer dan een jaar elke dag gebruikt te hebben en ik er niet zo zuinig op was). Met deze oortjes heb je waar voor je geld.

Pluspunten

• Geluid is uitstekend voor de lage prijs.
  • Bouw kwaliteit is uitstekend.
  • Zitten lekker in de oren.
  • Een van de beste voor de prijs
  • Uiterst duurzaam voor de prijs.

Minpunten

• Na aantal uren gamen 'kunnen' ze vervelend zitten.
  • Geen bass (maar dat is logish)

Nog niet overtuigd? ;)
Ik heb deze gekocht nadat mijn vorige kapot waren gegaan, en verwachte er niet veel van.
Maar toen mijn headset het ook begaf hebben deze oortjes het overgenomen en doen het prima.

Het geluid is goed, de bouw kwaliteit ook.
Nu heb ik voor de 2e keer deze oortjes omdat mijn vorige Philips SHE3010 door mijn eigen lompigheid kapot waren gegaan.
Na meer dan een jaar van constant gebruik (en soms misbruik :D ) hebben ze het voor de prijs heel lang gedaan.
Tip: Er op zitten, ergens achter blijven haken etc, zorgt dat de oortjes geen lang leven hebben, maar dat geld voor alle oortjes.

Heb aan het begin van het jaar (2017) nieuwe gekocht en daar geniet ik nog steeds van.

Conclusie: Het zijn gewoon hele goede en duurzame oortjes, voor een mooie prijs.

UPDATE: Het is nu juni 2018 en het rechter oortje is beschadigt, alweer omdat ik er niet zuinig op was.
Dus voor deze lage prijs gaan ze wel een jaar mee.
Ik koop weer een nieuw setje, dan kan ik weer een jaar vooruit!

Heb jij ook een Philips SHE3010 (Grijs, Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen