Samsung Galaxy J5 (2016) Zwart

Specificaties 5,2" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy J5 (2016) Zwart Review

Ludwig005 2 oktober 2017, laatste update op 17 februari 2019, 31 views Product gekocht

Samsung Galaxy J5 (2016) Zwart

Dit is een goede 'reserve'telefoon. Camera en scherm zijn goed voor deze prijs. Jammer van die android versie software en van de accu.

Pluspunten

• Goed hoesjesaanbod
  • Camera( niet meer van 2019)
  • Micro sd slot
  • Is ook dual sim (niet nodig) weet anders niet waar plaatsen

Minpunten

• Geen updates al na 1,5 jaar 😡
  • Accu schiet tekort
  • Zware bloatware die je er maar niet af krijgt ook niet handig

Dit is een prima telefoon. Camera en scherm zijn prima voor deze prijs. Jammer van die android versie en van de accu.
6 januari 2018 ik heb nu android 7.1.1 op mijn toestel het is de nieuwjaarsupdate
Edit op 25 mei 2018 ik weet zeker dat mijn toestel geen updates meer zal krijgen en dat ik vastzit op die van januari 2018. Zonde van 220 euro
updateb 22 11 2018
accuduur wordt steeds slechter gebruik mijn telefoon altijd in sparstand gezien het al niet meer vol te houden is standaard. het toestenbord is loopt vaak vast waardoor ik moet wachten met het typen van tekst.
edit 9/02/2019 de camera is niet meer van deze tijd.
ik heb het toestel opgestart maar het is ..traaaaaaaaaaaaaaaaaggg

Heb jij ook een Samsung Galaxy J5 (2016) Zwart?