Bang & Olufsen Beoplay H4 (Grijs, Zwart) Review

DennusB 28 september 2017, 273 views

Bang & Olufsen Beoplay H4 (Grijs, Zwart) (Product gekocht)

Mooie headset om te zien, fijn in gebruik en de geluidskwaliteit is erg goed!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Helderheid (in t geluid)
  • Afwerking

Minpunten

• Geen pouch
  • Niet opklapbaar

Na mijn Bose QC35 was ik op zoek naar iets anders. Active Noise Canceling had ik niet nodig, maar wel goede afsluiting rond de oren. Daarnaast ben ik wel een beetje audiofiel, dus ik zou niet wegkomen met een (te) goedkope headset waarvan het geluid me niet bevalt.

Eerst wezen kijken en luisteren bij de Bowers & Wilkins P7 Wireless, geluid was ook bij die headset prachtig, maar het uiterlijk moet je maar net aanstaan (en ik vond het dus niets). Next was de H4 dus.

Fijne website van Bang & Olufsen met fijne informatie. De headset heeft mooie kleurstellingen, mooie materialen en een goede en fijne afwerking. Je voelt dat het een kwaliteitsheadset is die je in je handen hebt.

Het geluid kan ik heel simpel over zijn : Het geluid is bij alle muziek die ik tot nu toe heb geluisterd (en ik luister echt heel breed qua muziek), fenomenaal. De highs zijn crisp en helder, de mids zijn duidelijk te horen en het laag is super strak en niet te overdreven aanwezig. Ik luister meestal house, dance of hardstyle en er is geen enkel nummer waar de headset zich in verslikt, alles klinkt even strak en even puur.

Wat mij betreft dus absoluut een aanrader, ook met de prijs in gedachten.
Enige nadeel : De headset is niet inklapbaar en ze leveren geen pouch mee. Gelukkig zijn er online tasjes/pouches te vinden waar hij netjes in past en waardoor je hem makkelijk mee kunt nemen!

Heb jij ook een Bang & Olufsen Beoplay H4 (Grijs, Zwart)?