Mushkin 992027 Review

noreaga 26 september 2017, laatste update op 26 november 2017, 88 views Product gekocht

Mushkin 992027

Met deze geheugen modules valt niets te beginnen.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Werkt niet

Stabiliteit Score: 1
Vier systemen getest waarin booten niet mogelijk was en een vijfde systeem waarbij na het booten windows niet geladen kon worden.

Hierna een RMA aangemaakt en de modules teruggezonden waarna deze twee maal ‘getest’ zijn en niet defect bevonden.

Hierna zijn de modules naar mij terug gestuurd en ben wederom gaan testen in twee systemen waarvan wederom één machine welke niet wilde booten met welke Mushkin module dan ook. Hierna heb ik de modules afzonderlijk getest in een systeem voorzien van een MSI H81M-E33 moederbord waarin alle geheugen instellingen zijn in te stellen.

Met geen enkele instelling bootte het systeem. Dit op automatische instellingen of door eerst ander geheugen te gebruiken en de timings losser in te stellen en de snelheden stapsgewijs aan te passen naar uiteindelijk de helft van de snelheid volgens de specificaties.

Het geheugen heb ik nu getest in zeven systemen en nog steeds heb ik geen systeem gevonden waarin ik de modules kan gebruiken. Het enige systeem waarmee het mogelijk bleek om te booten was met een Asrock B75M moederbord, maar Windows laden bleek dus te veel gevraagd.

Update; Uiteindelijk heb ik de modules aan de praat gekregen met een Asrock H81M DGS moederbord.

Update2; ook in de moederborden zoals beschreven in de update uiteindelijk geen boot meer mogelijk.

Heb jij ook een Mushkin 992027?