AK Racing Premium Style V2 (Zwart/Bruin)

Niet beschikbaar
Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

AK Racing Premium Style V2 (Zwart/Bruin) Review

AmigaWolf 24 september 2017, laatste update op 25 september 2017, 398 views Product gekocht

AK Racing Premium Style V2 (Zwart/Bruin)

Heerlijke stoel om in te zitten, echt een aanrader.

Pluspunten

• Je voeld en ziet dat je iets goeds gekocht heb.
  • Ziet er mooi uit, maar dat is perzoonlijk.
  • Heeft een stalen frame.
  • Zit na uren nog steeds heerlijk.

Minpunten

• Minpunt is de plastic die over de metalen scharnieren gaan aan de zijkanten, gaat makelijk stuk.

Gekocht, omdat mijn oude goedkope bureaustoel wou vervangen, en kreeg hem binnen in een enorme doos, die zwaar is.

Tijdens het uitpakken voelde en zag ik meteen dat ik iets goeds had gekocht, in elkaar zetten ging heel makkelijk en was zo gebeurd, heeft een stalen frame.

Enigste minpunt was de plastic die over de metaal ging aan de zijkant van de stoel van de scharnieren, goedkoop spul en gaat makkelijk stuk, maar verders een heerlijke stoel om in te zitten, hij zit werkelijk heerlijk, echt een aanrader, vooral als je veel voor je computer/monitor zit.

Ben voor deze gegaan omdat dit de goedkoopste Racing Premium Style V2 was, en ziet er evengoed goed uit, ook al is hij zwart met bruin.

Ja kan deze iedereen aanraden, hij is duur maar dan krijg je wel iets goeds.

Heb jij ook een AK Racing Premium Style V2 (Zwart/Bruin)?