Cryorig H7 Review

Qwertylenno 21 september 2017, 245 views Product gekocht

Cryorig H7

Goeie koeler voor een prima prijs! aanrader.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goede koeling

Minpunten

• kan met ram problemen krijgen
  • geen am4 support in de doos

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 4
Goede dingen over deze cooler gehoord. Ik ben het hier helemaal mee eens. Goede koeling, hele simpele installatie de meegeleverde thermal paste is niet slecht. Ik had een klein beetje problemen met de ram, maar toen de ventilator 1 fin omhoog geschoven. (De fan zit erop met een soort van klem dus kan je hem een paar fins omhoog verplaatsen.) Ik had in deze build (voor een vriend) een i5 7600k er in zitten. overclocken was geen probleem met prima temperaturen zelfs onder stresstest. Je moet wel even opletten dat als je deze koeler met een am4 moederbord wil gebruiken dat je dan de am4 upgrade kit moet bestellen. zeer tevreden met deze koeler en zeker een aanrader.

Heb jij ook een Cryorig H7?