×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Android compatibel en 62g - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart) Review

jasper_r8 19 september 2017, 219 views

Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart) (Product gekocht)

Ik heb deze smartwatch nu 2 weken. Hij heeft een mooi uiterlijk en een stevig design. Als ik het scherm aan laat staan, dan gaat de accu net aan een dag mee. Laat ik het scherm vanzelf uit gaan, gaat hij 2 a 3 dagen mee.

Pluspunten

• Niet te groot
  • GPS
  • IOS & Android
  • Reageren met whatsapp

Minpunten

• bandje zit wat losjes
  • Verder nog geen slechte punten gevonden

Heb jij ook een Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart)?