×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Kensington Orbit Trackball met Scrollring (K72337EU) Review

tendeNewbie 18 september 2017, 108 views

Kensington Orbit Trackball met Scrollring (K72337EU) (Product gekocht)

Voelt solide, werkt zeer prettig en door de lange grip ook geschikt voor mensen met grote handen.

Pluspunten

• Comfortabele steun
  • Precieze trackingball
  • Scrolwiel
  • Geschikt voor link en rechtshandige mensen

Minpunten

• Verleng stuk is minder fijn plastic

De muis eerst een dag uitgeprobeerd samen met nog wat anderen muizen met trackingbal. Deze viel meteen in de smaak, het gebruik werkt heel intu´tief.

De scrol ring voorkomt dat je naar een scrolbar moet gaan in een applicatie en de grote knoppen zorgen voor veel gebruiksgemak.

Dankzij de lange grip geschikt voor mensen met grote handen:

Heb jij ook een Kensington Orbit Trackball met Scrollring (K72337EU)?

Toevallig nam ik vorige week exact deze zelfde trackball in gebruik op het werk: +8u/dag met muis begin ik op het einde van de dag last te krijgen in pols en wou eens wast anders proberen.

Was uit nieuwsgierigheid eens komen kijken of er hier al iets over geschreven was, moet dan ook lukken dat jij net vandaag deze review online zet. :)

Grotendeels ben ik akkoord met je plus -en minpunten, idd, dat rubberen opzetstukje is geen winst, ik heb het snel in een schuif gegooid en gebruik gewoon m'n oude gell-muispad als polssteun.

Persoonlijk heb ik nog ÚÚn minpunt, maar dat is dan ook persoonlijk: Ik vind dit best een lelijk ding, begrijp me niet verkeerd: het werkt heel goed, het is comfortabel, de trackball is tegen mijn verwachting in heel erg soepel en perfect geruisloos en die scrollring voelt erg natuurlijk aan. Het is een plezier om te gebruiken...
Maar uiterlijk: only a mother could love that face... vergeleken met m'n elegante en compacte Logitech Anywhere MX (mk1), is het een beetje als een stijlvolle bolide inruilen voor een tank. Maar daar stopt de vergelijking dan ook, het is zoveel comfortabeler dan een gewone muis en ben dan ook een zeer tevreden gebruiker.