XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7 Review

Cozm0 26 november 2005, laatste update op 30 november 2005, 1.028 views

XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7

Pluspunten

• Dual DVI
  • Std al oc'd en zeer goed oc-baar
  • Card komt nu igg nog goed mee met de nieuwere games
  • Naar verhouding lage prijs
  • Doos is bijna OEM, dus je betaald niet voor games en ander prul dat je toch niet gebruikt

Minpunten

• cheapo doosje met 1 driver cdtje met verouderde drivers en demo prut

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Speciaal de XFX 6600GT gekocht voor de dual DVI uit.
Wordt gebruikt om 2 Samsung SM 710T's aan te sturen, werkt als een tierelier in combo met Ultramon.
Score 8500 3dmark03
Straight out of the box oc'd naar 555/1150
Temps 55 idle, 80 stressed
Ik krijg de tempmetingen btw niet aan de praat in mbm5 ....
Ik was bang dattie veel geluid zou maken maar dat valt erg mee
er zit everigens een andere koeler op dan op de ref foto's

Ik was blij om te merken dat ik mn research goed had gedaan. De XFX 6600GT was een meer dan prima kaart om een Ti4200 mee te vervangen.
Enige nadeel is dat de card nu eigelijk alweer aan de oude kant is. Maar wat bijna alle reviews online schreven... de 6600GT is "best of budget"
De beste kaart van rond de 150-200 eu. Daar kon binnenkort wel eens verandering inkomen als de 6800GS uitkomt in AGP smaak.
Maar tot die tijd is de XFX 6600GT een prima keuze, die standaard al iets hoger geclocked is dan de concurrentie.

specs: http://specs.tweak.to/6248

Heb jij ook een XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7?