Belkin Messenger Bag for notebooks up to 17" - Chocolate / Tourmaline Blauw, Zwart Review

JT888 16 januari 2010, laatste update op 16 januari 2010, 1.352 views

Pluspunten

• Mooie kwaliteits tas, Perfect voor de M15X i7, Voldoende ruimte voor overige spullen, lage prijs

Minpunten

• Geen Negatieve Eigenschappen

Kwaliteit Score: 5
Ik had eerst het 15.4 inch model bestelt in rood/zwart maar die was toch net te klein voor mijn laptop en die heb ik dus retour moeten sturen.

Vervolgens heb ik de dag erna het 17 inch model bestelt van deze tas maar dan de bruin/blauwe versie.

Mijn Laptop een Alienware M15X i7 (15.6 inch) past hier precies in en er is verder nog zat ruimte voor de accu, Lader, muis eventuele muismat etc. en er zit zelfs een etui bij in de zelfde kleur als de tas voor pennen etc. helemaal top dus.

Het speciale laptop vak in de tas is voorzien van een dikke laag bescherming van zowel onder als de zijkanten.

De tas hangend over mijn schouder incl. laptop (5KG) voelt zeker niet zwaar aan en is dan ook erg comfortabel.

Zonder de laptop in de tas is deze zeer licht van gewicht en ziet er niet alleen mooi uit hij is vooral ook lekker stevig.

Belkin maakt vele top producten en dit is er absoluut 1 van.

Ik ben er super content mee het is echt een geweldige tas die ik iedereen kan aanraden.

Zeker als je net als mij een Alienware M15X i7 bezit en op zoek bent naar een geschikte laptop tas zoek niet verder je hebt hem bij deze gevonden !!

Heb jij ook een Belkin Messenger Bag for notebooks up to 17" - Chocolate / Tourmaline Blauw, Zwart?

Past hier ook een 17,3 " laptop in?? En kunnen er dan ook nog schoolboeken enzo bij in?? Ik ben op zoek naar een geschikte tas voor school.

Groetjes Miranda