×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties 64GB microSDXC, 0,397 per GB - Bekijk alle specificaties

Samsung EVO Plus 64GB Review

JorisV 3 september 2017, 484 views

Samsung EVO Plus 64GB (Product gekocht)

Prima kaartje voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Veel MB's
  • Redelijke prijs
  • Ondanks het minpunt nog steeds snel

Minpunten

• De helft van de beloofde snelheid

De ruimte op mijn telefoon (16 GB) raakte snel op met grote foto's (13 MB) en soms een filmpje. Dus maar eens proberen of daar een SD kaartje in kon.
Goedkoop kaartje gevonden, maar bij het bestellen zag ik dat voor 2 er een nieuwe versie was. Dus ja, waarom niet?
Kindveilig verpakt, dus het duurde even voor ik het kaartje en de adapter eruit had gewurmd.
Even de snelheid testen:
minder dan gehoopt, maar de test was op een oude laptop met de interne cardreader. Gezien de snelheid wel met een USB 3 connectie, maar toch mogelijk een bottleneck, of het kaartje is inderdaad niet sneller. Dan nog even testen op een moderne laptop:
Dat valt tegen. Dus nieuwer is niet altijd beter.

Al met al tevreden over dit kaartje. Voldoende snel voor een mooie prijs.

Heb jij ook een Samsung EVO Plus 64GB?

Weet je zeker dat dat klopt?
Ik haal deze snelheden met een USB 3 kaartlezer.

[Reactie gewijzigd door Spekkie88 op 5 oktober 2017 18:09]

Die test is met grotere bestanden. Hoe ziet het er uit met 50 MiB?
Nagenoeg exact hetzelfde.
Kaart is echter ondertussen onmisbaar in gebruik en dit was het enige wat ik nog had, maar ik heb het wel getest met crystaldiskmark 50MB en kwamen nagenoeg dezelfde resultaten uit.

[Reactie gewijzigd door Spekkie88 op 5 oktober 2017 20:09]