Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend, PC, PlayStation 3 Review

Pokjus 3 september 2017, laatste update op 3 september 2017, 59 views

Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend, PC, PlayStation 3 (Product gekocht)

Geweldig stuur heb er veel plezier mee tijdens het gamen. Ik gebruik hem voor alle Dirt games en heb er een goede ervaring mee helaas ziet geen van mijn NFS games ze (heb NFS hot pursuit en shift (ouderwets kan het ook aan liggen)

Pluspunten

• met een klem aan je bureau (zit erbij)
  • Voelt fijn
  • Geweldige prestaties
  • Goede kwalitiet

Minpunten

• NFS hot pursuit ziet hem niet
  • Gaspedaal kan af en toe weg glijden

Je moet NIET vergeten de drivers te installeren dat kan een beetje irritant. Zodra je die hebt gedownload is het plug and play en voor de race games die ik speel heb ik er heel veel plezier aan. Ik geniet er elke dag van het is wel veel anders dan een xbox 360 controller en toestenbord/muis dus wees voorbereid. Na mijn mening was het het geld waard. Hoop dat dit iets heeft geholpen zou binnenkort foto's erbij doen.

Heb jij ook een Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend, PC, PlayStation 3?