Huawei B528S (Vodafone Gigacube) Review

1ehans 1 september 2017, 30 views

Huawei B528S (Vodafone Gigacube) (Product gekocht)

Fantastische aanvulling thuisinternet. Ik heb op mijn ADSL slechts 7mb/s maar via Vodafone 4G haal ik binnen 70/80 mb/s down en 40 mb/s up. De router is plug & Play. Sim erin en gaan! Inclusief erhernetaansluiting

Pluspunten

• Uitstekende performance
  • Stabiel
  • Flexibel
  • Lage prijs
  • Design

Minpunten

• Slechts 1 ethernetaansluiting

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Omdat mijn ADSL waardeloos is en ik geen alternatieven heb, heb ik op EBay Duitsland voor zo'n 50 deze router gekocht. Ik heb multisim van Vodafone met totaalbunel van 24GB dus data genoeg. Deze router is prima aanvulling als ik echt snel internet wil hebben met 70 / 80 mb/s. Kortom prima apparaat met goede interface en stabiel in gebruik!

Heb jij ook een Huawei B528S (Vodafone Gigacube)?