Razer Sphex V2

€ 17,99
Specificaties 254mm breed en 355mm lang (Polyester) - Bekijk alle specificaties

Razer Sphex V2 Review

The_wave 30 augustus 2017, laatste update op 30 augustus 2017, 409 views Product gekocht

Razer Sphex V2

Enige tijd geleden kocht ik een Razer Deathadder Chroma muis omdat m'n oude vertrouwde Logitec MX518 stuk ging. Omdat men bureau van hout en vrij grof van textuur is besloot ik om m'n nieuwe Razer muis te sparen van snelle slijtage en een muismat aan te kopen.

Pluspunten

• Muismat schuift niet weg door kleeflaag
  • Verschillende maten
  • Dun

Minpunten

• Materiaal toplaag te grof
  • Voelt hakerig aan
  • Geluid tijdens het muizen
  • Kleeflaag verliest kracht na regelmatig losmaken

Kwaliteit Score: 3
Enige tijd geleden kocht ik een Razer Deathadder Chroma muis omdat m'n oude vertrouwde Logitec MX518 stuk ging. Een muismat had ik al lang niet meer gebruikt. Omdat men bureau van hout en vrij grof van textuur is besloot ik om m'n nieuwe Razer muis te sparen van snelle slijtage en een muismat aan te kopen.
Dit werd een Razer Sphex V2. Er zijn 2 verschillende maten beschikbaar van dit type muismat (Small en Regular).

In de doos
  • Muismat
  • Razor stikkers
Kenmerken
De muismat is zeer dun (0,5mm). De bovenlaag voelt aan als een hard plastik achtig materiaal. De textuur is vrij grof.
Aan de onderkant zit een kleverige laag. Dit voorkomt dat de muismat gaat schuiven op je bureau. Dit werkt zeer goed.
Het is belangrijk dat je je muismat een vaste plaats geeft. De kleverige laag verliest na enkele keren losmaken namelijk zijn kracht. Dit is als eerst merkbaar in de hoeken van de muismat.

Het muizen zelf
Doordat de bovenlaag nogaltijd hard en grof is, is het muizen niet echt aangenaam.
Je hoort de muis effectief schuren over de mat... Daarnaast voelt de muis (nogmaals door de harde bovenlaag) tijdens het bewegen vaak hakerig aan, wat zeker bij kleine preciese bewegingen vervelend is.

Heb jij ook een Razer Sphex V2?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.