Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US) Review

freedzed6 30 augustus 2017, 77 views

Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US) (Product gekocht)

Ik ga een andere halen want naast mijn devices zitten ipv op de bank daar koop ik geen "Wireless" voor.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Stevig
  • Goedkoop

Minpunten

• Hele slechte ontvangst

eerste draadloze toetsenbord maar je moet haast naast je device zitten voordat er geen delay optreed. Op de bank zitten en de delay naar mijn NAS en dit loopt enorm op tot enkele seconden. Lijkt dus een ontvangst probleem te hebben maar andere gebruikers melden dit ook dus Ik ga een andere halen. Naast mijn PC en NAS zitten ipv op de bank doe ik liever niet.

Heb jij ook een Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US)?