Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHP2000 (Zwart) Review

Zebby 13 januari 2010, 1.593 views

Philips SHP2000 (Zwart)

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede bas
  • Zit comfortabel om je oren heen
  • Lange kabel
  • Goedkoop

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit, plastic
  • Lange kabel (beetje lastig bij gebruik met MP3-speler)
  • Warm

De koptelefoon zit om je oren heen, erg comfortabel, maar een beetje warm in de zomer. Het geluid is erg goed, helder en met een flinke bass, bijna niet te geloven voor 9 euro. Er zit een zeer lange kabel aan en is erg flexibel. De bouwkwaliteit is minder, allemaal plastic, dit brak na 1 jaar intensief gebruik bijna af bij het afstel gedeelte, maar met plakband zit hij nog steeds in elkaar :) Prijs, 9 euro, nou die haal je er zeker uit.

Heb jij ook een Philips SHP2000 (Zwart)?

Ik heb er net zo een, geluid is inderdaad te goed voor die prijs :) Dat die bouwkwaliteit niet zo goed is, is mij nooit echt opgevallen, maar ik gebruik hem dan ook alleen binnen bij mijn pc en is nog nooit gevallen ofzo. (Hij komt bij mij ook eigenlijk erg solide over, maar dat kan blijkbaar tegenvallen)
Goede review verder: kort, maar meer is er volgens mij ook echt niet over te zeggen en wat er wel te zeggen was heb je dus naar voren gebracht _/-\o_
Die van mij is na een paar keer vallen ook gebroken en met plakband nu zit 'ie niet erg lekker meer :P
Maar voor die prijs blijft het lang niet slecht...
Valt verder i.d.d. weinig over te zeggen, geluid van deze koptelefoon is goed en hij zit ook lekker. Verbazingwekkend maar voor 9 euro.
De mijne was gejat.... maar ach het was een goed ding voor de prijs
Mijn vriendin en ik gebruiken beide zo'n koptelefoon alleen we krijgen allebei last van onze oren. Deze koptelefoon drukt namelijk vrij hard naar je oren toe. Misschien dat het aan onze hoofden ligt, maar ik vind hem niet heel erg prettig. Overweeg nu om de Sennheiser HD 201 te kopen, maar ik weet niet of die beter zit. Morgen dus maar even naar de winkel. ;)