Hitachi DS18DJL + accessoires set - Reviews

Specificaties Schroefboor + koffer & acc. - Bekijk alle specificaties

Hitachi DS18DJL + accessoires set Review

opcxtreme 28 augustus 2017, 1.291 views Product gekocht

Hitachi DS18DJL + accessoires set

Omdat wij de keuken gingen vervangen een nieuwe schroef/boormachine aangeschaft. Omdat ik dergelijke machines niet heel vaak gebruik wilde ik wel goede accu's hebben. NiCad gaat bij mij altijd stuk.

Pluspunten

• robuust
  • hoge kwaliteit
  • opbergkoffer met accessoires
  • 2 accu's
  • snellader (40 min)

Minpunten

• geen klopstand

Na wat zoeken en vergelijken bleef ik over met Hitachi en Makita.
Beiden waren in een aanbieding leverbaar met een accessoire koffer en 2 accu's.

Uiteindelijk voor de Hitachi gekozen omdat deze net wat meer koppel had.

Geen moment spijt van mijn aankoop gehad, wat een fijn apparaat. Hij heeft een hoge en lage snelheid stand, verlichting zodat je in schemer ook goed kunt werken en ruim voldoende koppel.

Heb er zelfs een 6 tal gaten voor keilbouten mee kunnen boren in baksteen.

De machine komt met 2 LiOn accu's en een snellader in een koffer met een lade vol boortjes, bitjes en houders.

De snellader laad in 40 minuten een accu vol en op een volle accu's kon ik een hele werkdag boren en schroeven in de keuken.

Heb er een plafond (gipsplaten) mee geschroefd en een compleet nieuw keukenblok in elkaar gezet (totaal 4 dagen werk). Daarvoor de 6 keilbout gaten nog.

Ik ben er zeer tevreden mee.

Heb jij ook een Hitachi DS18DJL + accessoires set?

Weet je misschien of die koffers LOS / LEEG te koop zijn? Ik ben al een tijdje op zoek, zonder succes....
Bij iBood verschijnen die wel eens...
Nee geen idee.
Het ging mij juist om de inhoud 😄