LG 32UD99 Zwart

Specificaties 32" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 32UD99 Zwart Review

Atmoz 25 augustus 2017, 3.086 views Product gekocht

LG 32UD99 Zwart

Mooie, strakke 4K monitor die zeker doet wat'ie moet doen: mooi beeld weergeven. Aanrader!

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Mooi, strak design
  • Groot
  • 4K!! ;-)
  • HDR10
  • Zeer compleet geleverd
  • Netjes verpakt, zeer goede algemene indruk

Minpunten

• Misschien de prijs?

Dit is m'n eerste 4K monitor, dus ik kan helaas niets zeggen hij deze in vergelijking met andere monitoren is. Ten opzichte van m'n vorige monitor (DELL 27" Full-HD) is dit een enorme vooruitgang. Niet gek natuurlijk met zulke specs. De monitor komt in een mooie, stevige doos. Tijdens het uitpakken (gaat allemaal heel logisch) kom je een complete set kabels tegen: HDMI, DisplayPort en USB/c. Verder zit er een redelijk grote (witte) power-adapter bij. De beugel (wat aan de achterkant, net als de monitor wit is) oogt zeer degelijk en mooi. Het menu is met één "joystick-knopje" (aan de onderkant v/d monitor) goed te bedienen. De algemene indruk is zeer goed, en ik zou deze anderen zo aanraden. Een color-calibration rapport is overigens bijgeleverd, dus volgens mij (maar ik ben geen kenner) zit 't met de kleuren ook meer dan goed. (zo ervaar ik het in ieder geval zeker!!)

Heb jij ook een LG 32UD99 Zwart?