Specificaties Gamepad voor de PC, Xbox One - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox One Elite Wireless Pro Controller Zwart Review

TP88 25 augustus 2017, 165 views

Microsoft Xbox One Elite Wireless Pro Controller Zwart (Product gekocht)

Goede controller, slechte bouwkwaliteit

Pluspunten

• Voelt goed aan
  • Ligt lekker zwaar in de hand
  • fijne knoppen

Minpunten

• Stick drift
  • Back paddles te gevoelig

De elite controller is een goede verbetering van de reguliere Xbox One Controller. Hij ligt erg goed in de hand, ziet er mooi uit en de knoppen werken erg prettig. Echter, net als bij de Xbox One controller heb je binnen een mum van tijd stick drift en wordt de controller letterlijk onbruikbaar. In the Witcher III heb ik autowalk en in Rocket League maak ik automatisch salto's naar voren. Dit is onacceptabel voor een controller van deze prijs en Microsoft biedt er maar 90 dagen garantie op.

Heb jij ook een Microsoft Xbox One Elite Wireless Pro Controller Zwart?

Hallo, Microsoft is wettelijk verplicht om een langere garantie te geven dan 90 dagen.
ik zou dus zeker gewoon proberen het product te retourneren als het je niet bevalt, en ze te wijzen op jouw rechten als consument!

succes!!!
Bedankt voor de tip! Helaas heb ik de bon niet meer dus ik kan niet aantonen wanneer ik de controller gekocht heb. Het gaat dus een lastige worden ben ik bang.