Packard Bell AudioKey FM, 256MB (USB 2.0, Radio) Review

CodeCaster 24 november 2005, laatste update op 28 december 2008, 569 views

Packard Bell AudioKey FM, 256MB (USB 2.0, Radio)

Pluspunten

• Je kunt de kleur van het backlight veranderen
  • Radio
  • Redelijk goedkoop

Minpunten

• Zie de survey

Geluidskwaliteit Score: 2
Ik heb deze speler een paar maanden geleden gekocht, maar erger me er eigenlijk steeds meer aan.

Ik heb hem één keer laten vallen, toen lag ie al open.

Ook duurt het opstarten tergend lang, soms wel 20 seconden. In die tijd zie je niks, als je de play-knop hebt ingedrukt om hem aan te zetten, knippert het scherm een paar keer heel kort blauw, maar verder niets.

Onder bepaalde omstandigheden slaat hij ook de eerste 2-3 seconden van alle nummers over bij het afspelen.

Verder zijn de oordopjes van slechte kwaliteit, en het nekkoord te kort.

De knopjes zijn gammel, er zit veel speling op.

Ohja, als je de speler uitschakelt terwijl hij in de radio-modus staat, loopt de speler soms ook vast, dan moet de batterij er even uit om hem weer op te kunnen starten.
En de radio heeft slecht bereik.

Afradertje!

Heb jij ook een Packard Bell AudioKey FM, 256MB (USB 2.0, Radio)?

Heb je al de firmware ge-update?
Het zijn inderdaad ondingen. Je wilt niet weten hoeveel van die dingen elke week terug naar de fabrikant gaan.