Specificaties 360░ cam, max 4096x2048 @ 24fps, wifi - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear 360 (2017) Wit Review

Nynkee__Newbie 23 augustus 2017, 73 views

Samsung Gear 360 (2017) Wit (Product volledig gesponsord)

De Camera voelt solide aan door het gewicht en de accu gaat naar mijn mening voor een voldoende tijd mee. Gebruik is wat minder voor een snelle video - of foto. Er zijn meerdere instellingen. De camera onthoud de vorige instellingen waardoor een snelle foto niet makkelijk is.

Pluspunten

• robuust
  • 360 graden instap model
  • (spat)waterdicht

Minpunten

• kwaliteit beeld valt tegen
  • schakelen van video naar foto verloopt niet snel genoeg

Beeldweergave Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Ik heb de Samsung Gear 360 in combinatie met de VR bril mogen uitproberen. Ik heb de camera gebruikt tijdens mijn vakantie in Griekenland. Erg leuk om dat naderhand met de VR bril nog eens mee te maken! De Camera voelt solide aan door het gewicht en de accu gaat naar mijn mening voor een voldoende tijd mee. Gebruik is wat minder voor een snelle video - of foto. Er zijn meerdere instellingen (360 graden of 1 camera met fish eye effect) De camera onthoudt de vorige instellingen waardoor een snelle foto niet makkelijk is. Wel geeft Samsung de optie om met een Android Ún iPhone telefoon contact te maken met de camera. Zo heb je live beeld en kan je gelijk zien wat je fotografeerd/filmt.

Heb jij ook een Samsung Gear 360 (2017) Wit?