Denon HEOS HomeCinema

Specificaties Soundbar met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS HomeCinema Review

Putje PiekNewbie 22 augustus 2017, 2.627 views Product gekocht

Denon HEOS HomeCinema

Goed geluid, makkelijke installatie. Helaas gaat het daarna voortdurend mis. Systeem herkent dan weer niet en dan weer wel de speakers (soundbar in combinatie met twee HEOS1-speakers). Spijt van de aankoop (1 jaar in bezit)

Pluspunten

• Geluid
  • Installatie

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Besturing via app

Geluidskwaliteit Score: 4
Heb het systeem nu een jaar, in combinatie met twee HEOS1-speakers. Het geluid is prachtig, áls het werkt. Mijn hemel wat frustrerend is dit systeem. Voortdurend ziet de app de speakers niet, of de soundbar niet, of alledrie niet. Spotify kan dan weer wel en dan weer niet via de speakers. De app werkt zo traag dat je niet even snel het geluid omlaag kan brengen. Overigens zijn er ook heel veel momenten dat het allemaal precies werkt zoals ik wil, en dan klinkt het prachtig. Maar dan kan het maar zo zijn dat ik de volgende dag weer alles opnieuw moet installeren.
Ik had achteraf de Sonos moeten kopen denk ik.

Heb jij ook een Denon HEOS HomeCinema?

Je komt na een jaar pas achter die ellende?
Uiteraard niet. Maar ik heb wel heel lang gedacht dat het aan een instelling lag of aan mijn vermogen om het goed voor elkaar te krijgen. Inmiddels kom ik tot de conclusie dat dat niet zo is.
Kan je deze uitbreiden naar een 5.1 systeem?
Ik kan het fout hebben, maar volgens mij functioneert deze soundbar niet samen met andere speakers.
Dus, of de sounbar, of de 2 Heos 1.
Als je een 5.1 opstelling wilt hebben, moet je de duurdere Heos bar hebben.
Maar correct me if I’m wrong...

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.