be quiet! Dark Base 900 (Zwart)

Specificaties Tower • 22 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

be quiet! Dark Base 900 (Zwart) Review

Lagavulin1963 21 augustus 2017, laatste update op 5 oktober 2017, 232 views Product gekocht

be quiet! Dark Base 900 (Zwart)

Ik ben heel blij met deze kast. Stil en koel tegelijk. En de flexibiliteit van binnen is grandioos.

Pluspunten

• Groot
  • Koel
  • Zeer stil door de geluidsisolatie
  • Bouwkwaliteit
  • Uitstekende meegeleverde Silent Wings 3 fans

Minpunten

• SSD houder achter het moederbord is te smal
  • Voeding lastig goed te monteren

Heb jij ook een be quiet! Dark Base 900 (Zwart)?

Hoeveel van die hdd brackets worden meegeleverd?
Oei, dat weet ik niet meer. Ik heb hem verkocht. Gebruik nu een Fractal Design Define R6. Staat het op bequiet.com? Succes!