Specificaties 15,6" (1366x768), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP ProBook 4515S (VC410EA) Review

bgttje 10 januari 2010, laatste update op 10 januari 2010, 1.183 views

HP ProBook 4515S (VC410EA)

Pluspunten

• snelheid CPU
  • Led backlight

Minpunten

• licht uitgevoerde laptop

Dit is meer info dan een review. Ik moet deze ff voor iemand opnieuw installeren en testen. Dit is dus geen langdurig getest app. Deze laptop oogt een beetje fragiel. Is ook erg licht 2.5kg voor een 15.6". De CPU is de M500 en die is bijzonder rap, zo'n rappe laptop heb ik in geen tijden in mijn handen gehad. Een DVD spelen gaat net op 1 akku lading en het CPU gebruik is dan 50%. Heb de hdd 1st helemaal geformatteerd en Win7 er opnieuw opgezet. De hoeveelheid hp sw was weer gigantisch. Om bij de hdd te komen moet je 2 paneeltjes en het keyboard demonteren. Dit doe je door de schroefjes in de akku ruimte los te schroeven en de 2 schroefjes op de achterkant van de laptop.(zitten onder een plakkertje).
Vervolgens duw je het achterste paneeltje richting display, draait de 2 boutjes van het keyboard los, duwt deze ook richting display, vervolgens zie je de 2 bouten van het voorste paneeltje en schroeft die ook los. Duw ook dit paneeltje richting display en voila...de hdd. Vervolgens formatter je de hdd met al die vreemde partities(4) en install. je Win7 daarna, haalt de softpack downloader van hp en klaar is kees. Display is een Led display en oogt heel helder. Mooi beeldje. Keyboard voelt een beetje vreemd aan, heel anders dan de meeste lapops die ik in mijn handen krijg. Al met al een mooi laptoppie en de snelheid spreekt mij t meeste aan.

Heb jij ook een HP ProBook 4515S (VC410EA)?

Het bijplaatsen van geheugen bij de ProBook 45xx serie is bagger en dat zeg ik niet graag over een HP product. meer dan 10 schroeven en keyboard en een paneel weghalen om het voor elkaar te krijgen :r
Wel, denk dat je de info beter voor jezelf had gehouden, brengt weinig meerwaarde hier en ook de layout van je "info" nodigt niet direct uit om het volledig door te lezen.