Apple PowerBook G4 (G4 1.25GHz; 512MB; 80GB; Superdrive; 15" TFT; OS X NL) Review

ernstghNewbie 23 november 2005, 243 views

Apple PowerBook G4 (G4 1.25GHz; 512MB; 80GB; Superdrive; 15" TFT; OS X NL)

Pluspunten

• Mooi. betrouwbaar, snel, compatibel met windows, fantastische workstation,

Minpunten

• te korte werktijd van batterij

De Powerbook G4 (15,2 inch) G$ 1,25 Ghz is een kameraad die het altijd doet. Geen enkele keer heeft hij mij op cruciale momenten teleurgesteld. In de drie jaar dat ik hem nu gebruik is hij nog nooit uitgevallen en de betrouwbaarheid is het meest in het oog springend. Naast natuurlijk de prachtige vormgeving! Hij gaat iedere maand mee naar overzee. Nooit een probleem. Tropen jaren. Bij presentaties is hij de star of the field. In vergelijking met mijn eeerdere windows machines is het een plezier om deze Mac te gebruiken en het maken van presentaties is een genoegen. De meegeleverde software is uitstekend voor een gemiddelde gebruiker zoals ik. De kwaliteit van het beeldscherm is voor anderen "stunning" en dat ben ik met ze eens.het meest indrukwekkend is de naadloze overgang tussen progerammas die in ILife zijn opgenomen. Dat zie je nergens.
Kortom: een fabuleuze vriend die misschien niet de snelste is,maar snel genoeg, veelzijdig, betrouwbaar en mooi.

Heb jij ook een Apple PowerBook G4 (G4 1.25GHz; 512MB; 80GB; Superdrive; 15" TFT; OS X NL)?