Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHB7250 (Zwart) Review

ErikKalwijNewbie 15 augustus 2017, 136 views

Philips SHB7250 (Zwart) (Product gekocht)

Prima headset voor een prima prijs.

Pluspunten

• geluid
  • prijs
  • verbinding
  • microfoon
  • grootte

Minpunten

• schuift wat snel van je hoofd tijdens dingen zoals bankdrukken.
  • oorschelp zonder bediening voelt een beetje fragiel

Gekocht omdat ik wilde testen of een bluetooth headset mij beviel tijdens het sporten.
deze headset was niet te duur en de specs leken in orde dus ik dacht waarom niet.
het geluid voor deze prijs vind ik helemaal goed, mooie bass die niet te overheersend is. de Sony van mijn broer heeft dat helaas wel naar mijn mening, en ik luister veel hiphop, houce en andere upbeat muziek.

voor deze prijs is het zeker een aanrader in mijn mening.

Heb jij ook een Philips SHB7250 (Zwart)?