Apple iPad Pro 12.9 (2017) WiFi 256GB Grijs Review

magnat505 8 augustus 2017, laatste update op 19 augustus 2017, 349 views

Apple iPad Pro 12.9 (2017) WiFi 256GB Grijs (Product gekocht)

De beste en kortste samenvatting for dit product is simpel, WAUW!

Pluspunten

• Ongelooflijk mooi scherm, pro motion 120hz, helder, overal goed af te lezen. Perfectie
  • Speakers echt heel goed
  • Bouwkwaliteit zoals geen ander
  • Snelheid zonder concurrentie
  • Steeds meer echte PRO apps available
  • Accu is minstens 10u

Minpunten

• Opladen duurt echt heel lang, niet geschikt om even snel tussendoor op te laden.

Wat een mooie tablet weer, al sinds de ipad 1 aan boord bij de tablet trein. Toen ergens overgestapt naar een galaxy tab s, maar snel weer terug naar ipad gegaan. Vorig jaar de kleine 9.7 inch ipad pro aangeschaft, dit jaar toch maar besloten om voor de grote 12.9 inch te gaan.

Beelscherm
Ik kan hier een hele bladzijde vol over schrijven hoe prachtig het is, en hoe fijn 120hz is. Maar je kan het pas echt zien, in het echt. Alles voelt veel vloeiender, en het is bijna vervelend om daarna terug naar een 60hz scherm te kijken. Het beeld kan erg helder worden en hierdoor in alle omstandigheden prima af te lezen. De kleuren spatten het scherm af.

Pro apps
Door de komst van affinity photo voor de ipad is voor mij een belangrijke overstap mogelijk. Geen laptop meer nodig om professioneel foto's te kunnen editen. Met ios 11 is multitasken ook weer naar een nieuw niveau getilt. Ik mis nog steeds een paar apps om volledig op een ipad te komen werken, maar de trend is gezet, en lijkt door te gaan.

Mocht je een gerichte vraag hebben over deze ipad, die niet duidelijk beantwoord wordt in de reviews online? Laat dan gerust een berichtje in de comments achter.

Heb jij ook een Apple iPad Pro 12.9 (2017) WiFi 256GB Grijs?

Hoi!

Wat was jouw reden om voor de 12.9 te kiezen i.p.v. de 10.5?

Groet,
Jacobine