Specificaties 360 cam, max 4096x2048 @ 24fps, wifi - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear 360 (2017) Wit Review

TSR-1993 7 augustus 2017, 18 views

Samsung Gear 360 (2017) Wit (Product gekregen)

Leuke camera in optimale omstandigheden. De kwaliteit valt echter tegen bij minder licht, voornamelijk bij video's.

Pluspunten

• Design
  • Licht gewicht

Minpunten

• Soms matige opnamekwaliteit

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 5
In goed licht maakt de Samsung Gear 360 mooie foto's en filmpjes. Als het licht wat minder goed is (schemer of donker) zie je dit wel in de kwaliteit terug. Echter vindt ik dat je gezien de formaat van het product zeker niet mag rekenen op de kwaliteit van bijvoorbeeld een spiegelreflexcamera.

Naast het maken van foto's en filmen in 360 graden ben ik ook te spreken over de timelapsefunctie. Van deze drie functies zal ik dan ook gretig gebruik maken tijdens mijn vakantie.

Heb jij ook een Samsung Gear 360 (2017) Wit?