Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) Review

jiraxiNewbie 6 augustus 2017, laatste update op 6 augustus 2017, 91 views

Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) (Product gekocht)

Het toetsenbord voor iedereen die niet genoeg kan krijgen van extra's!

Pluspunten

• ALLES geeft individueel licht (Elke knop, het logo en zelfs de bovenrand).
  • Cherry MX switches.
  • 6 Macro keys, maar met de CUE is eigenlijk elke knop een macro key!
  • Extra toetsen voor echt games! (WASD / QWERDF )
  • Steun poten gaan opzij open inplaats van naar achteren, zorgt ervoor dat ze echt nooit perongelijk inklappen.
  • extra pols steun, die twee verschillende kanten heeft! (glad en stroef)
  • Voel het stevig en sterk aan.
  • zelfs over de volume knop is niks te klagen, eigenlijk zelf gaaf!

Minpunten

• Erg moeilijk om een mooie/perfect licht effect te maken, maar je kan bijna alles wel downloaden, hopen dat een ander heeft gemaakt wat jij zoekt.
  • Twee waardeloze verschillende modes voor de licht effecten (Advanced en niet), dit zorgt dat in profile switching sommige effecten dus niet werken, omdat ze in de andere modes behoren.
  • Even wennen met typen, toetsen gaan heel simpel en soepel in.
  • USB passthrough is helaas geen USB 3.0 en de passthrough kost een USB poort, dus geeft niks extra's
  • Prijs doet even pijn, maar ik vind het het waard.
  • Spatie had van mij ook glad mogen zijn, net als de rest van de toetsen.
  • Extra pluspunt: Dikke Stevige kabel.

Alles wat je kan zoeken voor een toetsenbord zit erin! van de toetsen zelf, tot software ondersteuning. Zodra je de winkel uit loopt weet je dat je iets waardevols in je handen hebt, al viel de prijs toch zwaar, en zou ik er goed over na denken of dit wel echt het toetsenbord is voor jou!

Zelf mis ik geen enkel snufje van mijn vorige toetsenbord, die overigens ook al bijna alles had wat ik zou willen, toch weet de K95 RGB Platinum alles te overtreffen. Hoewel het typen echt even wennen was, voelt het snel natuurlijk aan. Alles wat ik nodig heb zit er op: "media toetsen, caps/num indicator, profile switch button en nog veel meer. Als je een toetsenbord zoekt dit niks mist, (op een USB passthrough 3.0 die geen extra USB poort kost na), dan is dit toetsenbord echt iets voor jou!

Aan moderator:
Er staat wel Pluspunt toevoegen, maar kan vervolgens geen pluspunt toevoegen als ik er op heb gedrukt.

Heb jij ook een Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US)?

Vraagje, is bij jou die lichtbar ook niet helemaal egaal van kleur.
Bij mij zit er rechts een licht verzwakking dus op die plek is het licht minder fel.
Af en toe tussen door wat donkerdere plekjes (ik denk dat je de scheidingen van de ledjes ziet), maar helemaal rechts en helemaal links is bij mij gewoon goed fel! Misschien even een foto maken, of terug gaan naar de winkel (evt ook met de foto).