Lenovo ThinkVision P24q-10 (EU-stekker) Zwart

Specificaties 23,8" • 2560x1440 (Quad HD) • IPS • 4ms - Bekijk alle specificaties

Lenovo ThinkVision P24q-10 (EU-stekker) Zwart Review

handige_harrie 5 augustus 2017, 565 views Product gekocht

Lenovo ThinkVision P24q-10 (EU-stekker) Zwart

Pluspunten

• beeldkwaliteit (kleuren, resolutie, mat scherm)
  • meer dan genoeg (moderne) aansluitmogelijkheden
  • strak ontwerp, dunne schermranden.
  • scherpe prijs
  • laag verbruik

Minpunten

• het rode lusje achter op de voet valt niet enorm op maar kan desondanks niet je smaak zijn.

Mijn wensen waren 24" of kleiner, 2560x1440, IPS of vergelijkbaar paneel en in ieder geval een DP en HDMI aansluiting. Er is, zeker voor deze prijs, niet veel concurrentie. Dus deze na kort onderzoek besteld en ik ben zéér onder de indruk! Prima beeldkwaliteit/kleuren (wordt geleverd met een geprint calibratie-verslag) en hij is mat, dus ook minder last van reflecties. Het ontwerp is erg strak en de dunne schermranden kunnen me ook bekoren; hij is compact dus je houdt wat meer van je bureau over. Zelfs over het assembleren van de voet was duidelijk nagedacht, en met de bouwkwaliteit is wat mij betreft ook niks mis mee. Voor deze prijs echt een aanrader.

Heb jij ook een Lenovo ThinkVision P24q-10 (EU-stekker) Zwart?

Wat is de refresh rate eigenlijk? Gewoon 60hz of toch 75hz?
60hz volgens het osd menu.
Bedankt! Op zich niks mis mee natuurlijk.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht