Specificaties 4G-router - Bekijk alle specificaties

Huawei E3372 Review

Koenzie 4 augustus 2017, 60 views

Huawei E3372 (Product gekocht)

Dongle als backup verbinding in Linux server. De dongle teruggestuurd. Dongle wilde zichzelf niet aanmelden als modem in Linux, bleef in de CD-Rom modus hangen. De "helpdesk" bleef in ieder contact roepen "Wij ondersteunen geen apparaten van derden" zonder inhoudelijk op mijn probleem in te gaan. Wat een prut dongle.

Pluspunten

• Werkt goed onder Windows

Minpunten

• Werkt niet onder Linux
  • Slechte/geen helpdesk ondersteuning

Beheerbaarheid Score: 1
WLAN-bereik Score: 3
Dongle gekocht als backup verbinding in mijn Linux server. Helaas de dongle na een kleine week weer teruggestuurd.

De dongle wilde zichzelf niet aanmelden als modem in Linux en bleef in de CD-Rom modus hangen. De "helpdesk" bleef in ieder contact hierover roepen "Wij ondersteunen geen apparaten van derden" zonder inhoudelijk op mijn probleem in te gaan. Ik heb het flauwe vermoeden dat ze niet eens wisten waar ik het over had, aangezien ze steeds hetzelfde antwoord gaven.

Op Google rond gezocht en dit blijkt een bekend probleem te zijn. Er waren wat hacks beschikbaar om dit op te lossen, maar Huawei heeft er voor gezorgd dat deze in nieuwe versies van de dongle en firmware niet meer werken. Het is zelfs niet meer mogelijk om zelf firmware op de dongle te zetten. Wat een prut dongle, ondersteuning en merk.

Werkt wel erg goed in een Windows machine, perfect bereik en een goede snelheid... want de hele wereld gebruikt natuurlijk Windows *#sarcasme-uit

Heb jij ook een Huawei E3372?