Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5X 32GB Wit Review

Teunske202 4 augustus 2017, 165 views

LG Nexus 5X 32GB Wit (Product gekocht)

Wellicht de beste telefoon voor zijn prijs. Werkt snel , laad snel op. En heeft een mooie prijs.

Pluspunten

• Stevige telefoon
  • Al een paar keer laten vallen en geen krassen
  • Snel
  • Werkt nog steeds hetzelfde als uit de doos
  • Vingerafdruk zit op een geweldige plaats en werkt goed
  • 4k filmen

Minpunten

• Oplader ging snel kapot
  • Scherm is niet geweldig
  • Accu gaat niet geweldig lang mee

Wellicht de beste telefoon voor zijn prijs. Werkt snel , laad snel op. Het scherm heeft helaas niet de mooiste kleuren. Dit is een top telefoon en is na een jaar nog geen millimeter slomer geworden. Ik raad iedereen die voor een telefoon rond 300 euro zoekt deze aan. Als je een groter budget hebt raad ik je aan om een andere telefoon te nemen omdat niet alles aan deze telefoon perfect is. De accu gaat bijvoorbeeld met een dag mee en de bijgeleverde oplader ging snel kapot. Ook de display is niet het mooiste wat ik ooit gezien heb maar is acceptabel voor de prijs. Dit is een aanrader!

Heb jij ook een LG Nexus 5X 32GB Wit?

Meer advertenties