Xiaomi Redmi Note 4 (3GB intern, 32GB opslag) Goud Review

torian 4 augustus 2017, 317 views

Xiaomi Redmi Note 4 (3GB intern, 32GB opslag) Goud (Product gekocht)

komende van mijn Iphone 5s een grote verandering maar nog geen seconde spijt gehad van mijn beslissing, echt een geweldig toestel en zeker voor de 160§ die ik zelf heb betaald

Pluspunten

• groot maar niet te groot
  • uiterlijk
  • accu 4000 mah echt super
  • beeldkwaliteit
  • android 6.0.1 uit de doos
  • android 7.1.2 via xda
  • goede vingerscan
  • snel en genoeg ram

Minpunten

• camera
  • talen als je niet de internationale hebt

Beste mensen

Dit toestel is een echte aanrader, ik heb het nu een maand ongeveer en nog geen moment spijt gehad van mijn overstap van de iphone 5s. Het scherm van dit toestel was de grootste aanpassing, letterlijk dan wel komende van een 4" naar een 5.5" was een welkome verandering aangezien mijn gsm alles moet doen. Van internet naar youtube naar mail terug youtube dan weer whatsapp, kortom hij vloog door alles. de apps starten zeer snel, vergeleken met een samsung galaxy s8 in de winkel en er was maar een zeer klein verschil. Multitasken met 3Gb ram is ook geen enkel probleem zolang ja wat redelijk blijft. geen problemen met berijk gehad, 4g in BelgiŽ was ook geen probleem. Ik installeer alijd nova op mijn toestel dus altijd hetzelfde eigenlijk (ik had de iphone 5s maar voor een jaar en miste android maar had geen geld). Afwerking is zeker dik in orde voor de prijs die je betaald en zeer betrouwbaar, dat allemaal dankzij de 4100 mAh accu deze batterij geraakt zonder problemen doorheen de dag en ik kan zelfs op 10% nog rustig doorgaan zonder stress dit had ik nog niet gehad en wil ik dus altijd en je zal hetzelfde denken. het enige minpunt in mijn ogen is dat je slechts een matige camera hebt maar de rest compenseerd dat wel voor mij.

ik hoop dat dit een hulp was voor mensen die hem ook willen kopen

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 4 (3GB intern, 32GB opslag) Goud?