Specificaties 480GB 2.5" (SATA-600) @ 480/400MB/s - Bekijk alle specificaties

Sandisk SSD Plus 480GB Review

ewal 30 juli 2017, 111 views

Sandisk SSD Plus 480GB (Product gekocht)

Snelle en betrouwbare ssd schijf welke niks onder doet aan de duurdere varianten

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • prijs

Minpunten

• behuizing

Ik zat te dubben tussen een duurdere variant van kingston of deze sandisk. Geen spijt gehad van mijn keuze. Heb er 2 in raid 1 en functioneert uiterst betrouwbaar. Het prijsverschil zit hem wellicht in de afwerking van de behuizing, had misschien iets steviger gekund, maar ach, je bouwt ze in en komt er verder niet weer aan. Voor een ssd waarmee je van plan bent vaak over te zetten in een ander systeem is deze schijf daarom misschien minder geschikt, maar dat ben ik niet van plan.

Heb jij ook een Sandisk SSD Plus 480GB?