Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart) Review

andromedaan 30 juli 2017, 133 views Product gekocht

Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

Ik heb deze koptelefoon vooral gekocht om tijdens het vliegen gebruik te maken van de active noise cancellation. Ik kan slecht tegen lawaai. Deze werkt heel goed. Ik heb de koptelefoon inmiddels op 10+ vluchten gebruikt en vlieg niet zonder ze. De geluidskwaliteit is ook heel goed.

Pluspunten

• Active Noise Cancellation werkt goed
  • Geluidskwaliteit
  • Build quality

Minpunten

• Geen

Ik heb deze koptelefoon vooral gekocht om tijdens het vliegen gebruik te maken van de active noise cancellation. Ik kan slecht tegen lawaai. Deze werkt heel goed. Ik heb de koptelefoon inmiddels op 10+ vluchten gebruikt en vlieg niet zonder ze. De geluidskwaliteit is heel goed, dus ook als je niet om de noise cancellation geeft is dit een aan te raden koptelefoon.

De bluetooth paring is heel intuitief. Ook kan hij twee bluetooth connecties tegelijk aan.

Heb jij ook een Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1