SSX 3 , PlayStation 2 Review

Nico 8 januari 2010, 637 views

SSX 3 , PlayStation 2

Pluspunten

• Veel items in shop.
  • Herspeelbaarheid.
  • Verschil in tracks.

Minpunten

• Controls voor absolute beginner even wennen.

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Hoewel deze game alweer gedateerd is, toch een game die ik tot op de dag van vandaag nog speel met plezier.

De besturing kan misschien wat lastig zijn voor iemand die er net mee begint, maar wanneer je het doorhebt wil je niets liever. Als je de game speelt leer je de tricks ook beter kennen, je weet gewoon of je een trick wel of niet kan halen.

Verder is het opbouwen van de stats van je characters een leuke bezigheid die je wel eventjes zoet houd zonder dat het gaat vervelen. De stats worden aangekocht met geld dat je verdient met races en geld dat je onderweg verzamelt. In de shop kun je dit dan weer uitgeven aan o.a. stats, kleding, boards, other stuff. Maar natuurlijk ook nieuwe tricks zodat je je character nog verder kunt tunen.

Al met al een toffe game die lekker speelt en die je lekker blijft spelen.

Heb jij ook een SSX 3 , PlayStation 2?

IDD 1 van de beste PS2 games, met natuurlijk het eerdere SSX Tricky. Topper! Jammer dat we deze serie nog niet op de PS3 hebben gezien.
Dit was idd. DE game waardoor ik de PS2 nog lang ben blijven gebruiken. Fantastisch spel:D.
Vond eigelijk elke SSX na Tricky tegenvallen, het ging meer de serieuze kant op en dat vond ik jammer
haha, _/-\o_ , leuk een review van ssx.
Ben wel van mening dat SSX Tricky het leukste was / is.
heb je die ook?
Heel wat uurtjes mee doorgebracht.
Nee helaas, heb ik tricky niet gehad en nooit kunnen spelen. Wel SSX 1 gespeeld (verslaafd geraakt) en toen op aanraden van de persoon waar ik kennis had gemaakt met SSX 1, SSX 3 gekocht. :)

Verder ooit nog "on tour" gespeeld, maar vergeleken met SSX 3....tjonge tjonge :P hahahaha
Inderdaad een tof spel, hoop uren mee doorgebracht :)