Sony MDR XB20EX (Zwart) Review

A.M.D 4 januari 2010, laatste update op 20 oktober 2010, 696 views

Sony MDR XB20EX (Zwart)

Pluspunten

• Geluid
  • Kwaliteit

Minpunten

• Gewicht
  • Ontwerp

Hierbij een mini-review van mij:
Uit de verpakking
Na een week met spanning wachten was de pakket binnen, en deze oordopjes werden geleverd met; headphone zelf, extra oortjes (klein, middel, groot) en boekjes.
Vergeleken
Ik heb deze Sony oordopjes vergeleken met mijn oude Creative EP-630 tijdens hardlopen en fietsen, en in alle twee gevallen vielen de Sony oordopjes uit mijn oor, wat niet met mijn oude oordopjes geval was.
Tot slot
Verder heb ik niks aan te merken behalve de grootste min punt: het gewicht van de oordopjes, ik vind het wel jammer dat deze Sony oordopjes niet in me oor goed zitten, wat de reden is dat ik toch maar blijf bij mijn oude oordopjes.

Heb jij ook een Sony MDR XB20EX (Zwart)?

Deze review is inderdaad vrij "mini".

Ik zou graag willen weten waarom je een onvoldoende geeft op bouwkwaliteit, zo weet men in welk aspect de bouwkwaliteit faalt.

Heb je de headphones geprobeert met meerdere oortje's ?
Heb je last van ruis ?
Hoe is bass ?
Met welke muziek heb je dit product getest ?
Het is gewoon vooral de manier de oortjes gebouwd zijn, en de manier hoe hij in je oor in gaat, waardoor je met kleine beweging uit je oor glijd, langzaam maar zeker glijd hij uit je oor ( bij mijn geval teminste)

Heb je de headphones geprobeert met meerdere oortje's ?

-Ja, ik heb ze alle 3 getest.
Heb je last van ruis ?
-Nee.
Hoe is bass ?
- Redelijk, mijn oude hebben betere bass.
Met welke muziek heb je dit product getest ?
- R&B, Techno, Rock

Ik heb net even ze ook in koud getest, dat is al helemaal drama draden worden helemaal stijf door kou... en de oortjes.. :'(
Ik heb precies dezelfde ervaring, ik had ook de EP630. Toen ze in de aanbieding waren bij iBood dacht ik, goh, voor dat geld wil ik ze wel proberen. Viel me ook heel erg tegen, en ben ook terug gegaan naar mijn oude oordopjes.
Grappig, ik heb deze oortjes ook bij iBood meegepikt en ben alleen maar positief. Ook van veel andere die deze oortjes geprobeerd hebben kreeg ik vragen waar ik deze oortjes vandaan had.
BTW, Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben maar 8 jaartjes hier ;)

[Reactie gewijzigd door A.M.D op 4 januari 2010 15:49]