Philips Senseo New Generation HD7841/10 Zilver Review

Electrowolf 3 januari 2010, laatste update op 4 november 2011, 1.500 views

Philips Senseo New Generation HD7841/10 Zilver

Pluspunten

• Doet wat het moet doen.
  • Komt een deugdelijk bakkie pleur uit.

Minpunten

• Metalen blad resoneert mee bij het zetten van koffie.

Ondertussen heb ik deze Senseo al anderhalf jaar en doet hij het nog steeds naar behoren. Het is een simpele en deugdelijke Senseo die erg robuust is en gelukkig nog steeds goede koffie maakt. Tevens is hij te misbruiken om warm water mee te maken, al zou ik hier eigenlijk wel een normale waterkoker voor aan willen raden.

Bij de Senseo krijg je padhouders voor zowel 1 pad als 2 pads, daar dat is dan ook wel het gehele pakket.

Waarschijnlijk is het grootste nadeel dat het metalen blad waar je je kopje op zet niet precies in de plastic houder past waardoor hij mee gaat trillen als je de koffie daadwerkelijk aan het zetten bent.

Verder heb ik het geluk gehad deze bij de Postbank te kunnen kopen met rentepunten waardoor je 50% van de adviesprijs betaald, wat neerkomt op 75% van de marktprijs.

Heb jij ook een Philips Senseo New Generation HD7841/10 Zilver?