×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Philips Senseo New Generation HD7841/10 Zilver Review

Electrowolf 3 januari 2010, laatste update op 4 november 2011, 1.420 views

Philips Senseo New Generation HD7841/10 Zilver

Pluspunten

• Doet wat het moet doen.
  • Komt een deugdelijk bakkie pleur uit.

Minpunten

• Metalen blad resoneert mee bij het zetten van koffie.

Ondertussen heb ik deze Senseo al anderhalf jaar en doet hij het nog steeds naar behoren. Het is een simpele en deugdelijke Senseo die erg robuust is en gelukkig nog steeds goede koffie maakt. Tevens is hij te misbruiken om warm water mee te maken, al zou ik hier eigenlijk wel een normale waterkoker voor aan willen raden.

Bij de Senseo krijg je padhouders voor zowel 1 pad als 2 pads, daar dat is dan ook wel het gehele pakket.

Waarschijnlijk is het grootste nadeel dat het metalen blad waar je je kopje op zet niet precies in de plastic houder past waardoor hij mee gaat trillen als je de koffie daadwerkelijk aan het zetten bent.

Verder heb ik het geluk gehad deze bij de Postbank te kunnen kopen met rentepunten waardoor je 50% van de adviesprijs betaald, wat neerkomt op 75% van de marktprijs.

Heb jij ook een Philips Senseo New Generation HD7841/10 Zilver?

Ik weet dat ICT'ers veel koffie drinken, maar om deze nou in de pricewatch te zetten...

Kun je wat meer vertellen over de smaak van de koffie? :)
Kun je wat meer vertellen over de smaak van de koffie? :)
Inderdaad vreemd om dat weg te laten maar zou het anders kunnen zijn dan andere Senseo koffie?

klein dingetje:
Metale blad resoneert mee bij het zetten van koffie.
Daar mist een N in metale
Ik weet niet of de ouderwetse, rechthoekige DE koffiezetters ook in de pw staan, maar nadat onze Senseo stuk ging (eindelijk :+ ) hebben we die gekocht in de DE winkel in Utrecht. DAAR komt pas echt lekker koffie uit. Senseo koffie is zo smerig, niet te geloven dat er zoveel van verkocht zijn.
Wie maakt de eerste stofzuiger/magnetron review? |:(

Dit hoort wat mij betreft niet op Tweakers thuis maar bij Neckermann.
Ik raad je aan de Tweakers Pricewatch eens grondig te gaan inspecteren. Koffiezetapparaten zijn immers zeer recent aan de Pricewatch toegevoegd. Je reactie is in dat opzicht dan ook ongepast.
Dient jouw DVD lader dan niet als coffeecupholder? :+
computeronderdeel met Mod }>