Dell Studio 15 (N0053511) Review

nielshhhh 2 januari 2010, laatste update op 2 januari 2010, 515 views

Dell Studio 15 (N0053511)

Pluspunten

• Zeer snel
  • Mooi scherm
  • Eigenlijk alles

Minpunten

• De prijs, maar dat valt ook nog wel mee

Er moest een nieuwe laptop komen, een goede. Ik had gehoord over SSD's dus dat moesten we ook een uitproberen. En een mooi scherm moest het hebben. Eigenlijk was Dell de enige die dat bood.
Core2Duo 2,53 Ghz
4GB Ram
256 SSD
Intel 5300 Wifi N
ATI Videokaart met 1GB geheugen
Full HD scherm
TV Tuner

Er staat Windows 7 op, zonder browserkeuzescherm, en het start door de SSD in zon 20-30 seconden op en is dan echt gebruiksklaar ook. Firefox is dan binnen een halve seconde opgestart. Het scherm is geweldig, ook makkelijk schoon te maken, het heeft een mooi design.
Het touchpad heeft ook beperkte multitouch-features als in en uitzoomen in Firefox.
Alles is gewoon perfect, je betaald wel iets, zon 1600 euro, maar dan werk het echt vlekkeloos.
5/5

Heb jij ook een Dell Studio 15 (N0053511)?

Als je wil patsen met je nieuwe laptop, kan dat ook dooor hem in je profiel toe te voegen, en andere mensen te helpen door veel op de gathering actief te zijn ;)

Mssn valt het daar op zonder dat je scheef aangekeken wordt..
ik vind de bouw van de laptop niet super.
Ten eerste is de stroomadapter van slecht kwaliteit. Het blauwe lampje laat rondom los en geeft storend licht.
Ten tweede zijn de lampjes boven het toetsenbord regelrecht waardeloos.
Ik vind de ventilatie erg luidruchtig en storend.
Niels, kijk eens hier productreview: Dell Studio 15 N0053511 review door adsa . Dit noem je toch niet echt een review ;(

[Reactie gewijzigd door JeanLeGrand op 2 januari 2010 17:35]

Mee eens. Zie dit als opbouwende kritiek, niet om vervelend te doen, maar hier heeft geen enkele lezer wat aan :X

Ik weet na het lezen helemaal niks joh.