Corsair Gaming MM800 RGB Polaris - Reviews

Specificaties 350mm breed en 260mm lang - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming MM800 RGB Polaris Review

siretrasher 17 juli 2017, laatste update op 17 juli 2017, 209 views Product gekocht

Corsair Gaming MM800 RGB Polaris

Mooie mat, degelijk product

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Instelmogelijkheden
  • dikte mat (lekker dun)

Minpunten

• USB knop
  • Grootte Oppervlak

Kwaliteit Score: 4
Mooie muismat, net gekocht en nu een week in bezit. Het oppervlak is een beetje ruw, waardoor niet elke muis er even soepeltjes overheen glijdt. Je hebt dan wel speciale pads nodig die je onder je kunt kopen. Zo heb ik een RAT 7 muis die eroverheen glijdt alsof je airhockey speelt en een Logitech G502 proteus, die er veel minder gladjes overheen loopt.
Beide muizen reageren zeer goed op het oppervlak. De cursor blijft niet haken en alles verloopt vlekkeloos. Als ik er iets aan zou mogen veranderen dan is het wel de grootte. Hij had van mij wel iets groter gemogen. Erg vervelend is de dikke USB ingang op de mat. Met een bedrade muis blijft het draad van de muis er regelmatig achter haken waardoor je net die killshot mist of even uit de bocht vliegt. Maar na er een tijdje gewend mee te zijn valt het ook mee en heb ik er nu alleen af en toe last van. Al met al een goed product van Corsair wat erg mooi straat op je bureaublad. De effecten zijn gewoon erg mooi en ik vindt het al met al de moeite waard...zou ik achteraf de razer rgb muismat gekocht hebben..denk het wel...daar zit die usb poort niet op die je toch al niet gebruikt...

Heb jij ook een Corsair Gaming MM800 RGB Polaris?