Elephone P9000 Zwart Review

wilvanwil 16 juli 2017, laatste update op 26 augustus 2017, 181 views

Elephone P9000 Zwart (Product gekocht)

Eindelijk Android 7, en blijft een heerlijke telefoon, beste kwaliteit/prijs/formaat/specs-verhouding. Kan nog steeds mee, beveel 'm zeker nog aan; ca.200 euro bij amazon Duitsland.

Pluspunten

• formaat, zo compact met 5,5 inch scherm
  • 5GHz Wifi / 4GB RAM
  • draadloos laden
  • NFC
  • USB-C
  • Quick charge
  • goeie batterij
  • voldoende camera(pip leuk)

Minpunten

• met screenprotector slechtere respons touchscreen

meer volgt

Heb jij ook een Elephone P9000 Zwart?

Dit lijkt me een zeer interessant toestel. Met name vanwege NFC en het formaat voor.een 5.5 inch toestel.

Is de update van Android 7.0 via OTA update binnengekomen?

Alvast dank voor je reactie.
Hoi,
nee niet OTA, maar wel via de Elephone site,
drivers en mediatek flash tool moet je dan downloaden, en ging eigenlijk best simpel,

(ik heb de mijne een maand geleden laten vallen, scherm en digitizer kapot, heb ik nieuw scherm/digitizer voor besteld,
als je handig bent of iemand kent die handig is, mag je telefoon en nieuwe scherm voor 80 euro overnemen....)

Ik heb zelf weer een nieuwe P9000 gekocht, ik kan nog steeds geen andere telefoon vinden met wireless charging, nfc, 5,5 inch en zo compact.
(helaas is ie niet gecertificeerd door vodafone voor wallet icm ov-mobiel applicatie)