Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GE72VR 7RF-273NL (Apache Pro) Review

RexylianNewbie 16 juli 2017, 347 views

MSI GE72VR 7RF-273NL (Apache Pro) (Product gekocht)

Prima laptop voor een mobiele gamer die niet al te hoge eisen stelt.

Pluspunten

• 120 Hz lcd
  • Goede Temps

Minpunten

• Coil Noise
  • Wifi kaart
  • cooling fans duidelijk hoorbaar

Eerste ervaring met een MSI laptop en eerste review. Prima bouwkwalieit en netjes afgewerkt.
Eerst een Leopard Pro versie geprobeerd. Deze had een standaard 60 Hz scherm. Het 120 Hz TN paneel van de Apache Pro is echt een verbetering. Ik speel niet veel games, maar de laptop haalt in World of Tanks meer dan 100 FPS met alle setting aan de plank.
Er zijn een paar punten wat beter kan:
De laptop is wel vingerafdruk gevoelig. De Leopard Pro nog meer dan de Apache Pro. Regelmatig schoonmaken dus...
Beide type hebben soms last van coil noise uit de GPU.
De Intel 3168 kaart is echt bagger (max 170Mbps). Wordt vervangen door een Killer 1535. (30 Euro)
Temps zijn goed max 70 graden bij een kamertemperatuur van 20 graden na 1 uur spelen. Wel een repaste gedaan met Gelid Extreme.
Ook de fans zijn duidelijk hoorbaar tijdens belasting. Daar ontkom je denk ik niet aan met z'n laptop.
De accu duur valt best mee. Meer dan 3 uur internetten en Office.
Al-met-al toch veel waar voor je geld.
Mochten er vragen zijn PM me even.

Heb jij ook een MSI GE72VR 7RF-273NL (Apache Pro)?