Plantronics .Audio 628 Review

RestlessCitizen 10 juli 2017, 61 views Product gekocht

Plantronics .Audio 628

Prima product, zeker voor de prijs, maar als na een paar jaar de oorkussens uit elkaar vallen / verpulveren / desintegreren, dan blijk je er geen vervangende exemplaren op te kunnen zetten.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• Oorkussens niet vervangbaar

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4

Dit heb ik ook nagevraagd bij Plantronics, zij kunnen niets leveren. Oorkussens lijken geklemd te zitten, headset kan echter niet open zonder breken, waardoor je zelf ook niet makkelijk iets kunt doen. Dit is best vervelend als je er 20 in gebruik hebt. Daarom een 'slecht' op 'Bouwkwaliteit en afwerking'.

Heb jij ook een Plantronics .Audio 628?

Overigens ben ik er nu achter dat er onder de foam 4 schroefjes zitten, waarna hij uit elkaar kan. Je kunt dan ook nieuwe 5cm doorsnee foam monteren, MAAR dan kan je dus de schroefjes niet meer normaal monteren. Abnormaal kan wel: gewoon door de foam heen! Ze verdwijnen dan uit beeld, en laten slechts een kleine schade achter in de foam, zeker als je diagonaal maar 2 schroefjes hermonteert.
Het minpunt laat ik toch staan, dit is niet normaal vervangbaar, en vervanging is niet leverbaar via Plantronics.

[Reactie gewijzigd door RestlessCitizen op 10 april 2018 14:24]

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony