ZTE Axon 7 4GB RAM / 64GB ROM Goud Review

peedee 8 juli 2017, laatste update op 9 juli 2017, 454 views

ZTE Axon 7 4GB RAM / 64GB ROM Goud (Product gekocht)

Super fijne, complete, relatief goedkope smartphone, met veel concurrerende features, veel voor weinig...

Pluspunten

• Premium toestel
  • Veel voor weinig
  • Super sound; Dolby Atmos!
  • Mooi scherm, kleurecht, scherp..Qhd.
  • Mooie uitstraling, vingersensor op juiste plaats.
  • Inmiddels prima camera (android 7.1.1)
  • Premium feel, metaal en kunstof.
  • Veel scherm, weinig bezels

Minpunten

• Onbekent dus onbemind
  • Wifi niet altijd stabiel
  • Beperkt in snelle upgrades
  • Camera hapert soms door focus-bug.
  • Srteaming door wifi niet altijd stabiel (Ziggo)

Ik heb dit toestel inmiddels een half jaar en zou niet weten met welk huidig voorradig alternatief ik deze zou wil ruilen.
Dit komt voor een belangrijk deel door de geweldige speakers.
Het scherm komt duidelijk op de 2de plaats door het qhd scherm wat weldegelijk super duidelijk is. Het uiterlijk is mooi dankzij het gouden uiterlijk. Accuduur is ook prima, gaat ong. een volle dag mee, met Wi-Fi en bluetooth aan. De bezels (lees top en bottom schermruimte) zijn minder als andere premium toestellen. Dat terwijl dit toestel stamt uit april 2016. Kortom, voor deze prijs, een toptoestel waar ik dik tevreden mee ben. Wel jammer van de enkele bugs die men tegenkomt wbt. de camerafocus en Wi-Fi.. Dit probleem is bekend en kan verholpen worden met de volgende upgrade naar 7.1.2. Daydream wordt dan ook geactiveerd. Kortom... Ben er zeer blij mee...

Heb jij ook een ZTE Axon 7 4GB RAM / 64GB ROM Goud?

Is de geluidskwaliteit te vergelijken met een htc one m8? Als dat zo is dan is het echt super geluid.
Beter zelfs, op Utube vind je vergelijkingstest.
Hij heeft inderdaag erg mooi geluid. Heeft de wifi soms kleine haperingen of langdurige?
De Wi-Fi is redelijk goed, maar kan beter.
Stotteringen bij Ziggo irriteren mij soms.
Zoals ik al zei, dat ligt niet aan de Axon, ik heb namelijk nooit problemen.
Valt ook wel mee, maar ik moest het wel even melden...
Die wifi problemen moet je bij je router (of combo) zoeken, dat heeft niets met het toestel te maken (of exemplarisch, dan zou ik RMA'n). Bij mij is de wifi prima namelijk.