Specificaties 58" • Ultra HD • 3D LCD • HDR • 3 tuners - Bekijk alle specificaties

Panasonic Viera TX-58DX780E (buitenlands model) Zilver Review

McQueenzoltan 8 juli 2017, 145 views

Panasonic Viera TX-58DX780E (buitenlands model) Zilver (Product gekocht)

Eerste panasonic, veel problemen met dode pixels. Ingeruild voor LG na 3de herstelling.

Pluspunten

• Kleuren
  • Design
  • Grote

Minpunten

• Dode pixels

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb dit toestel aangeschaft en heb op de eerste dag opgemerkt dat er meerdere dode pixels in het scherm aanwezig waren. Toestel was binnen de 2 dagen vervangen. Tweede toestel zag er initieel goed uit van defecten tot plots men vrouw een pixel had opgemerkt links onder in het scherm. Aangezien dit niet goed opviel hadden we dit enkel gemeld aan de winkel waar wij hem hadden aangeschaft. Enkele weken later was mijn vrouw aan het kijken naar tv en plots zat er verticaal een blauwe lijn in ons scherm. Doorgetrokken vanuit de pixel onderaan het scherm.
Na twee weken is er iemand langs gekomen met een nieuw paneel om dit thuis te vervangen. Na de vervanging tv bekeken en we vonden terug pixels en ook in het midden zat er een soort van mistige vlek in het scherm. Direct gevraagd om dit toestel gewoon te crediteren aangezien dit geen kwaliteit aantoonde van Panasonic uit en zeker niet aangezien een prijs op die moment van 1700 toch minder gebreken zou mogen hebben. Later in een winkel wou mijn vrouw eens kijken naar dat model of het showmodel ook geen pixels bevatte. En inderdaad er zaten ook pixels in het scherm. Hierdoor zal ik waarschijnlijk geen Panasonic tv's meer aanschaffen.

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-58DX780E (buitenlands model) Zilver?